חמשת השלבים: דיכאון   Leave a comment

הדבר המדכא באמת עבורי ב DNF הוא אפילו לא שהמשחק לא ייצא. גם ככה אני בקושי מספיק לסיים את מה שאני משחק בו כרגע.

הדבר המדכא הוא המחשבה שאנשים השקיעו חלק ניכר מחייהם במשחק הזה ולא יצא מזה הרבה. קיית' שולר עבד ב 3DRealms מאז 1991, וב 2006 עבר ל Gearbox. בתקופה של DNF הוא תרם למשחקים של חברות ש 3D Realms שיתפה איתן פעולה, אבל המשחק האחרון "שלו" הוא Shadow Warrior מ 1997. מעבר לשורה בקורות החיים, רק בידיעה שמישהו משתמש במוצר תוכנה פיתחת יש משהו מאוד מספק. וכמובן שאם אף אחד לא ישתמש בו, יש בכך משהו מאוד מאכזב.

זו אינה הפעם הראשונה שעבודה על DNF יורדת לטימיון. פיתוח המשחק הותנע מחדש לפחות פעמיים. מעבר לאי ההיגיון הכלכלי המיידי, תהליך פיתוח כזה לא יכול להיות טוב למשחק עצמו. בסופו של דבר חברת פיתוח חייבת לשחרר מוצר כדי ללמוד ולהשתפר באמת. במילים אחרות, 3DRealms היו רחוקים מהשטח, מה שאולי השפיע על אנשים כמו שולר לעזוב אותה.

ברושארד אמר עוד ביוני 98 שהוא לא מתכוון לשחרר את המשחק עד שהוא יהיה המשחק הטוב מסוגו. אבל בזמן הזה הוא יכל כבר לשחרר שלושה משחקים טובים. אולי את מה שקרה ל DNF אפשר להבין  מהאמירה של שולר בראיון למעלה: ברושארד ומילר הם הכי טובים בללטש משחקים. כתלות באיך שמסתכלים על זה, DNF מעולם לא הגיע לשלב הליטוש, או לחילופין היה שם תמיד.

מודעות פרסומת

פורסם 15 במאי 2009 על ידי Shai Greenberg ב-DNF, כללי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s